julmat

Igår ställde vi till med jul mats lagning här hemma. Henrik är ju en mäster kock. Jag fick vara med och rulla köttbullar och diska =) Dammsugning och städning av toan ingick även i min lista.


Köttbullarna håller på att bli till i två skålar.


Revben på kockning. Jag har tyvärr inga klara bilder. Men revbenen ser underbara ut när dom nu är granerade eller vad det heter. Bullarna är så runda och fina så =)

Idag har jag turen att få börja lite senare, så det blir faktiskt att åka till sports outlet för att leta skid kläder. Jag vill ju också kunna leka i snön och promenera på marstrand.

Men nu ska jag dammsuga och ta tag i min tvätt.
Ha en fin dag mina vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback