Tack HM

HM hade en bra deal i förra evckan, handla på barn avdelningen och få 50:- i rabatt vid ett köp i denna veckan. Eftersom jag var dör 3 ggr fick jag 150 kr att hämta ut gratis plagg för. Inte dåligt.
Så idag tog jag med lillan och en jäkl massa äpple bitar, Ella hatar att åka vagn så muta är det enda som gäller. Shoppingen blev lyckad, Ella var nöjd och jag kunde göra slut på mina vunna pengar och lite till.


HM 149:- "stora avdelningen"
Vi hitade även lite nytt på "lilla avdelningen" och en pike klänning på rean.


Kommentarer
Postat av: Lilla H

den klänningen tittade jag också på till lilla h

2011-09-01 @ 15:05:17
URL: http://haleyborg.blogg.se/
Postat av: Madde K

sjukt bra deal.. man blir ju nästan rik =)

2011-09-01 @ 21:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback