Ajajaja..

Jag tror jag har gått och fått benhinneinflammation för fy satan vad ont det gör i benhinnorna.. värker drar och spänner hel tiden. Så kan det gå när man tar i som attan på friskis tydligen, sedan hade jag knytit min skor för hårt så fötterna domnade, vet dock inte om det har med saken att göra. Vet ni?
I varje fall så måste jag vila några dagarna nu så denna skiten snabbt försvinner.

Dagen har varit super mysig med promenad, lek och god lunch med kaffe, precis som vanligt. Nu ska jag ta mig till mataffären.. Inte alls lockande, men ett måste!
Jag bjuder på ett litet bildregn


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

men de va väl onödigt att få det lille vän :(

hoppas du kryar på dig snart å känner dig bättre

kramar

2011-03-17 @ 19:06:14
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Gå på tå och häl om vart annat och linement på så ska du se att mamsens benhinnor mår bra igen snart. Tror inte att knytningen har någon betydelse däremot dämpningen I skorna har stor betydelse! Kämpa på, jag vet att du är grym på det! Puss P

2011-03-17 @ 19:13:02
Postat av: Caroline

Till Pernilla: Jag har precis köpt nya skor för 1600:- det skulle vara dom bästa för hopp och friskis, tyckte dom var sköna i butik och slog till.. så jag tror dom är bra faktiskt.. men sedan är jag ju sjukt otränad och har satt igång hårt (du vet hur jag är) så det är nog mer det, men bra skor är ett måste. tack för tipset gumman. puss

2011-03-17 @ 20:13:22
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Sarah & Thea

Vilken fin design du fått!! Malin som varit i farten? Hoppas att jag får mitt internet tillbaka ihelgen . Jisses vad jag missar mycket när jag är offline! Hoppas ni får en underbar helg! Kramar till er!

2011-03-17 @ 20:39:23
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/
Postat av: En liten del av mig

den overallen har vi till moa också, så fin ju! vi är jättenöjda med den :-)

2011-03-19 @ 17:51:04
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback