till min lilla tupp

Tack för alla kommentarer och goda råd till min morgon pigga bebis!
Vi har provat allt, välling när hon vaknar, både hos oss och i hennes säng, men hon vill bara leka. Jag har låtit henne var i sin säng och hoppats på att hon somnar om efter att jag stoppat in nappen. Problemet är att lillan ställer sig upp och skrattar åt mig och pekar på allt hon vill ha, lägger huvudet på sned och säger ta ta ta... hon är för jäkla söt i varje fall när hon vaknar. Jag har försökt vyssa och vagga henne. Sjunga, klia på ryggen, ja allt. Vi har givetvis provat att lägga henne senare, provat med olika rutiner på dagarna. Provat mer mat, vi har mörkläggande gardin, dock inte persienner, men de är beställda och kommer upp om någon vecka.. Så mitt hopp är dom, för det blir faktiskt ljust dör inne trots rullgardinen.

Kan det vara så enkelt att jag har en morgon pigg bebis helt enkelt!

Du sov inte mycket åt gången och inte länge när du var såhär liten heller mitt hjärta.

Mamma får helt enkelt lägga sig tidigare.


Kommentarer
Postat av: janni - mamma till Emilia♥

oo lilla hjärtat då!! Hon är helt enkelt morgonpigg!! hihi!!! Det finns ju inget mysigare än glada barn på morgonen! Emilia säger också alltid tiiitta och hej mamma, hej pappa och pekar på oss och bjuder på världens leende allid <3.. Hon ligger alltid och myser minst en kvart innan vi går upp!!



Kram kram på er!

2011-06-13 @ 22:18:56
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Melanie

Det är samma här gumman, vi har provat det mesta, men hon är helt enkelt bara morgonpigg! Och det är ju så, vissa barn sover lääänge och andra vill upp i ottan. Precis som vi:) Men du ska veta att du inte är ensam i alla fall med morgonpiggt barn, när du går upp på morgon är jag också uppe, då kan du tänka lite på mig så kanske det känns lättare en stund ;-)



Vilket sött kort, tänk att hon har varit så liten!?

2011-06-14 @ 06:46:51
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Sarah & Thea

Lilla gullefjun! Tänk vad små dom faktiskt var för ett år sedan, helt otroligt ;)

2011-06-14 @ 21:02:25
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/
Postat av: Sandermarit

I really enjoyed my visit. A great site

2012-01-24 @ 11:53:42
URL: http://sandermarit.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback