Det går så fort!

Helgen har som vanligt sprungit förbi. Fredagen blev lika mysig som förväntat. Jag klippte mig och la lite slinger i botten, usch så mörkt det blivit sedan graviditeten.
Våra vänner från Stockholm kom på middag, lika så min syster. Henke bakade pizza på grillen han fick av mig och Ella i födelsedagspresent. Gissa om det blev gott..

I lördags åkte jag tur och retur till Stockholm för att jobba. En låååång och rolig dag som började kl 06 och slutade vid midnatt har satt sina spår, denna mamman ör trött.

Idag har vi varit ute och städat på gården, rensat lite ogräs och givetvis ätit massa sten och sand. Nu ska jag och Henke kolla en film och kränga godis. För det är vi värda.


Johan och victoria och bebis i magen

Världens bästa syster

Världens bästa Ella

Kommentarer
Postat av: ellenojag

ja varför går helgerna så mycket fortare än vardagarna!? speciellt nu när man har börjat jobba, så tycker jag helgerna försvinner på två röda! Jaja tur att vi två mammor som är galet duktiga på att njuta av dem!

Jag fick ett tips av en bloggläsare om riktiga "ellen-klänningar" på Cubus, var och spanade in dem (och köpte) idag, och JAA riktiga Ellen & ELLA klänningar, pike klänningar med spets längst ner (ja riktiga RL kopior) inte samma pass form, men för 79 kan jag leva med det ;)

2011-06-19 @ 21:23:26
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Sarah & Thea

Hoppas ni haft en mysig helg :)

2011-06-20 @ 07:09:11
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Bild på håret TACK :)



KRAMIS

2011-06-20 @ 13:01:58
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback