Semestern i Stockholm

Vart ska jag börja.. shit va bra vi har haft det. Vilken semester. Underbar från start till slut. Idag är sista dagen för min del, i morgon drar jag igång igen med jobb. Henke ska vara hemma 1 vecka till med vår lilla prinsessa, inte alls avis!

I varje fall så har veckan spenderats i stora staden Stockholm. Som vi har semestrat. Dagarna har varit fulla med aktiviteter från tidig morgon till sen eftermiddag. Vi startade varje morgon med frukost på stan för att sedan bege oss ut på olika roligheter. Vi har bland annat varit inne på slottet, uppe i kaknäs tornet, åkt ribb båt i skärgården, varit på Vasa museet och en besökt en jäkla massa goda restauranger.

Ella har varit så redig hela resa, hon har verkligen njutit av att ha både mamma och pappa hos sig hela dagarna. Hon har somnat gott i sin vagn på kvällarna så vi har fått äta goda middagar, förutom sista kvällen, jag kan förstå att hon ville vara med och fira hej då till Stockholm.. Vår underbara glada lilla prinsessa.

En massa bilder har vi självklart tagit, här kommer ett fåtal.

Promenad och frukost i gamla stan

Slottet

Att åka vagn är skit tråkigt! Men gå vill jag inte!!



Fler bilder kommer i morgon. Nu måste jag sova så jag är pigg på jobbet.
natti natti

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Välkomna hem snygging!

låter som ni gjort det ni är bäst på livsnjuteri, love it!

ha en bra dag på jobbet imorrn, och pussa lilla dockan från oss!

2011-07-31 @ 22:48:16
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: - Malin & Ella

Ser alldeles ljuvligt ut.

Va kul att prata med dig ikväll med, kram på er!

2011-07-31 @ 23:01:41
URL: http://Www.Malinoella.blogspot.com
Postat av: - Malin & Ella

Ser alldeles ljuvligt ut.

Va kul att prata med dig ikväll med, kram på er!

2011-07-31 @ 23:02:01
URL: http://Www.Malinoella.blogspot.com
Postat av: Sandy

Åh vad mysigt!! synd att vi inte var där samtidigt men vi kan väl boka in en Stockholmstripp framöver, kanske bara du & jag, saknar dig Krull. Kramaar i massor, så du kan bjuda din gubbe och docka på en varsin kram från mig också

2011-08-01 @ 08:06:05
Postat av: Pernilla

Åh, så härligt ni har haft det!

Ha en bra vecka!

Puss

P

2011-08-01 @ 10:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback