Happy days!



Bilderna är från Måndagenns park häng med Jenny!

Vi njuter verkligen av semestern, jag vet att jag tjatar men vi har det verkligen gott. Vädret har rättat till sig och semester känslan har infunnit sig. Vi håller på med en jädra massa projekt här hemma, besöken avlöser varann och Ellas 6 och 7:e tand har äntligen kommit igenom efter 2 tuffa nätter. Dessa jäkla tänder!

I kväll har jag packat det sista inför vår kommande road tripp, vi åker i morgon bitti och då styr vi bilden mot Hässleholm. Jag hör av mig med jämna mellanrum så tills nästa gång, njut av sommaren vänner!

Kommentarer
Postat av: Melanie

men va härligt vännen, så som det ska vara!

Och va skönt att bissingarna är igenom nu, det är ju verkligen en pärs för många små det där. Ursch, inte alls roligt. Ta hand om er och må så gott.

Kram!

2011-07-21 @ 12:58:20
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Elina

Härligt!! Njut av Eran semester!

Själv har jag 3 veckors jobb kvar tills jag äntligen får vara lite ledig.

Ha det gott!



Kram!

2011-07-21 @ 21:01:20
URL: http://jagelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback