Min stora duktiga lilla tjej

Men hon går ju, titta hon går.
Sara och Melker var här en liten kortis i går på eftermiddagen. Tror ni inte att lilla går då, med en liten pusch på vägen av Sara knallade hon på som bara den här hemma. Över hela vardagsrums golvet, fram och tillbaka. Det var många steg på en gång. Senare på kvällen släppte hon även bordet på eget initiativ och knallade iväg en sväng för att sedan krypa vidare (det går ju fortfarande fortare så)

När mamma sedan tittade in visade lillan upp sina konster igen, gissa om mormor blev stolt.
Så idag skulle jag visa pappa vad lillan lärt sig, tror ni damen ville gå då? Nähä då! Sur som attan var hon, berodde nog på lite mardrömmar i natt och en trött Ella.

Idag är trollet på dagis helt själv, jag fick som igår en puss och en glad vinkning när jag skulle gå. Älskade unge. Mamma är så otroligt stolt över dig.

Det var en trött men glad tjej som följde med hem från dagis idag. Det hade gått hur bra som helst hela dagen, ätit som en häst har hon gjort också. Nu sussar hon gott i sin säng och jag tänker göra det samma i min!

Kommentarer
Postat av: Sarah & Thea

heja Ella! Duktiga fina trollunge :) Skönt att det går så bra på dagis :D

2011-08-11 @ 12:50:04
Postat av: Veronica, mamma till NIm.

Sötisen! Hur känns det med dagis nu då? Läste att det verkar gå superbra. Vad skönt :) Hoppas det håller i sig. Sover Ella bra om nätterna nu för tiden? Oj, tusen frågor. Haha. Kram till er

2011-08-11 @ 15:35:07
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback