Onsdag

Tack för era synpunkter angående overallerna. I helgen ska vi ut och prova. Men som sagt, jag har hört mest bra om Didriksson så det lutar åt den. Skor är ju nästa stor grej inför vintern och där har jag INGEN aning om vad jag ens ska leta efter, någon som vill göra ett inlägg om det får mer än gärna lämna en länk!


För övrigt har vi haft en ok dag, tänderna gör sig påminda mest hela tiden. Men mellan varven har vi haft det riktigt bra, shoppat lite, fikat i Frida och Ludvigs nya hus och varit en vända till moster och hennes nya lägenhet. Lillan sussar gott sedan länge och jag borde göra det samma, om mönstret håller i sig så lär hon vakna en vända i natt när panodilen gått ur kroppen. Sjunga, pussa klappa och massa kärlek så somnar hon gott igen. Hon är bra med det. Mitt älskade hjärta!

Med bestämda steg..

Kommentarer
Postat av: Melanie

Vi ska också ut och kika på overall idag, som sagt så blir det en från Lindex FIX för våran del i år.

Och detta med skor tänker jag också på, dela gärna med dig om du får något bra tips!

Hoppas ni har det gott fina du, kram till er!

2011-09-01 @ 08:00:42
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥

Jag har beställt kavat kängor till tore. Ellos har nu 40% på en valfri vara så då slog jag till ;) Tror att dom kommer att bli kanon, är nöjd med kavat sen förut :)

Kram

2011-09-01 @ 09:23:49
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

vi hade gore-tex skor till Vincent förra vintern helt klart värt pengarna :)

man behöver inte oroa sig att dom blir varken blöta eller fryser om fötterna utan dom är perfekt temperatur :)

2011-09-01 @ 09:29:54
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback