Måndag

Jag är så sjukt trött. Så trött så kroppen inte hänger med, ögonen ligger halvt nere och jag känner mig så otroligt orkeslös. Är det regnet och hösten?? Jag har sovit middag i nästan 2 timmar idag, vad är felet då liksom (nej jag är inte gravid)

När jag ändå gnäller måste jag spy galla över Arn filmerna.. va fan! Första filmen - Tempelriddaren var bra, lite seg mellan varven men den var bra. Men så idag kollade vi på tvåan - riket vid vägens slut. Helt seriöst, vilket skämt. Att det ens har fått bli en film. Det är ju en ren repris på ettan. Sorgligt!! Jag blir fan sur på riktigt!

För övrigt så är Ella gnällig till max, inget är bra. Hon åkte i säng med panodil på tandköttet idag, en tand har tittat upp och 2 till är på ingång. Stackars liten, men va gnälligt det är.

Så nu vet ni hur jag har det, tack för att ni lyssnar!

Kommentarer
Postat av: - Malin & Ella

Många pussar och kramar till dig och din duktiga Ella. Ni är bäst! Glöm aldrig det. PUSS

2011-08-15 @ 22:07:19
URL: http://www.malinoella.blogspot.com
Postat av: ellenojag

Imorrn blir en bättre dag, det känner jag på mig!!

kram på dig och gnälllisan!

2011-08-15 @ 22:19:42
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Malin

Tror og det är hösten, känner precis likadant...

O dessa tnder, att alla ska komma samtidigt med, inte en i taget nej då...

Hoppas lillskruttan mår bättre idag :)

Kramar

2011-08-16 @ 10:24:04
URL: http://minbebis.com/blogg/tultaliten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback