Lite påfyllning i den lilla garderoben

Det går verkligen en MASSA kläder på dagis, minst två ombyten om dagen gör lillan av med. Men det är precis så det ska vara, jag vill gärna hämta en glad sketunge som skvätt vatten och ätit mat med god aptit på eftermiddagen. Jag vill dock hämta en ren lillan, vilket jag får med tanke på alla ombyten! win win.. i varje fall, det jag skulle komma till. Kläder går åt och en del har fått se sina sista dagar. Så jag tog en liten runda och har fyllt på allt från tights till jeans, toppar och tunikor. En och annan klänning fick också flytta in.


Lite av de som fick följa med hem till den nya höst garderoben
Allt kommer från Lindex, förutom leopard koftan som är från HM.

Kommentarer
Postat av: Lisandra-Milos mamma

Ja jisses va kläder det går åt på dagis, så synd, för det är ju så jobbigt att shoppa nytt hi hi;)



2011-08-30 @ 11:47:24
URL: http://lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback