Som jag saknat er!


Hej på er godingar!
Hoppas ni har haft en bra påsk med massa mat och trevligt sällskap.
Vi har haft det toppen, förutom en sjuk liten Ella har vi haft det jätte bra. Jag har jobbat en del och varit i mammaland en del. Livet är allt bra underbart.

Idag startade vi morgonen tidigt hemma hos Sara och Melker. Sara bjöd som vanligt på god lunch, barnen lekte och stojade runt, ingen vila och ro längre inte. Men vad rolig varje dag är nu när det händer så mycket.

Nu är grillen tänd, ölen är upphälld.. jag och Henke har längtat efter denna fredag, bara lite tid tillsammans utan massa måsten. Huset är städat, Ella sover och fredagsmyset är igång. Vi njuter.

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Kul att höra från dig igen =)

2011-04-29 @ 21:47:54
URL: http://saratilling.se
Postat av: Mel

Vi har saknat dig gumman!! =) KRAM!

2011-04-30 @ 10:01:22
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback