Överallt och lite till




Ella river ner sina nya kläder som jag shoppade på mässan idag. Lundmyr hade oförskämt låga priser, tennisklänning, vit klänning, strumpebyxor, napp och baddräkt fick flytta in i den lilla garderoben.

Vi har en liten busunge här hemma. Hon är verkligen överallt och lite till nu för tiden. Allt ska pillas på, dras ner, plockas upp och ur. Det kättras på allt och kryps för fullt. Det märkas att vår lilla skrollan är frisk igen å det känns så underbart. Hon får riva och stoja hur mycket hon vill bara vi slipper alla sjukdomar. Idag har lilla damen stått själv i flera sekunder. Duktig liten trollunge!

Jag måste passa på att be om ursäkt för min dåliga respons till er. Tiden har inte räckt till sista veckan. Ni vet vilka ni är och ni vet att jag kikar in hos er varje dag.. All kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: - Malin & Ella

Ooooh, min lilla goa Ella Bella Bus!

Så duktig och alldeles, alldeles underbar...

Jag laddar inför torsdagens besök - saknar er båda!



Puss

2011-04-16 @ 22:22:08
URL: http://malinochella.blogg.se/
Postat av: en liten del av mig

Åh stora tjejen nu, full fart! :-)

Kram!

2011-04-17 @ 08:20:05
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Sarah & Thea

Billigt är bra, Då får man mer med sig hem ;)

Vad duktig Ella är! :D

Kul att se dig "in action" igår på mässan! KRAM

2011-04-17 @ 09:51:36
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/
Postat av: Sandra

usch vad jag saknar dig! Ella har blivit såååå stor,hoppas det inte dröjer allt förläng tills vi träffas. Puss&kram

2011-04-17 @ 19:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback