Måndag

Idag kom Frida och sötaste Ludvig på frukost. Vi drack massa kaffe och tjatade bort några timmar innan det var dags för pappa Henrik att ta över i pappaland och jag åkte för några timmars jobb.

Vi har verkligen haft sommar värme idag. Hoppas nu detta håller i sig länge. Men påsken bådar ju gott. 20 grader och strålande sol är utlovat. Så det hoppas vi ju på.

Här hemma är middagen avklarad och jag ska bara slapp någon timma nu och sedan störta i säng.. tröttheten tar ut sin rätt nu!

Vad gör du lillan, ställ dig upp och gå nu för katten!


Kommentarer
Postat av: ellenojag

Jadu Carro, jag vet faktiskt inte själv hur jag klarat det, är lite chockad så här i efterhand, men det är väl så att när man är mitt i det så är det bara bita i det sura äpplet och lösa det på bästa sätt! Men hade ju inte klarat det utan mina familj, vänner och ELLEN.. shit va det lilla skiten kan sprida glädje ;)



Ni verkar också ha haft en alldeles ljuvlig dag i sommarvärmen, underbart! varför kan det inte alltid vara sol och iaf 15 grader varmt? funderar skarpt på att flytta till ett land där vinter och kyla inte finns!!!



Ha en mysig kväll goding!! pUSS

2011-04-18 @ 19:56:10
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: carina

Vilken fantastisk klänning!

2011-04-18 @ 20:33:37
URL: http://carinadenfina.blogg.se/
Postat av: - Malin & Ella

Ohh va fin man var i nya klänningen,

en sån måste jag ju köpa till Ella också :)

2011-04-19 @ 09:25:28
URL: http://malinochella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback