Hej där..

Nu har det lugnat ner sig lite.
Ullared är avklarat och hemmet börjar se ut som vanligt igen. Datorn har där med intagit sin vanliga plats och jag kan ta igen allt blogg läsande jag missat.

Ullared var verkligen toppen, dock inte så mycket att shoppa till Ella. När hon är större och går på dagis finns det HUR mycket som helst, Men lite fick alllt följa med hem. Det som tog upp mest plast i påsarna är hygien. Nu ska vi klara oss ett tag fram över, så skönt att kunna fylla garderoben och bara hämta det som behövs.

Jag var för lat för att ta med kameran, jag hade ju både barnvagn och kundvagn att släpa på, ni skulle sett mig.. mammor dom kan dom! Jag kan även berätta att morgan ser lika vilsen och rolig ut i verkligheten.

Ella rider på pappas axlar!

Har jag berättat att Ella lärt sig äta själv.. ibland har mamman lite annat för sig då kan det se ut såhär!

Kommentarer
Postat av: sandra

Så söt hon är som äter själv! Både kundvagn och barnvagn ojoj duktig du är! Allt är bra med oss, er med hoppas jag! Kram

2010-09-15 @ 10:25:33
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Hahah huvudet mår inte alls bra, vatten och Alvedon och nu lite treo sen ska jag nog vara fit for fight igen ;)

så fort det lugnar sig lite för er, då jäklar ska vi ses.. fika och shoppa och mysa med barnen, längtar!! ha en underbara dag söta du!!! kram

2010-09-15 @ 11:45:10
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Nadia

Vilken liten sötnos du har! Undrar vart du köpt filten?

Kram

2010-09-17 @ 16:40:17
URL: http://nadiacaddy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback