lilla fisken

Nu är jag nyss hemkommen från föräldrar träff. Henke är i huset, jag kunde inte göra så mycket där idag så jag drog mig hem för att försöka packa någon låda i stället. Varje gång vi varit på dessa små träffar blir det så verkligt att lilla fisken snart är här. Jag har lixom ingen panik. Det känns som jag ska ha det vid det här laget. Inget är klart i huset, lådor måste packas i lägenheten. Bebis väska? Jag har ju packat ner allt som tillhör fisken. Men jag känner mig lugn, vilket är jätte skönt. Det känns som det är så långt borta, men det är ju inte riktigt det.

I morgon har vi gjort 34 fulla veckor jag och fisken. Fy fan vad rediga vi är, ibland har det fan känts omöjligt. Men här är vi nu.. inte långt borta.
Med dom orden borde jag nog packa några lådor och se till så fiskens saker finns i lådor längst upp, ifall något händer. MAN vet aldrig. Pappa och Henke tror dock jag kommer gå över tiden. Jag ber till gud att dom har fel. Jag själv kom på dagen, punktlig som jag är... Så fisken kanske är som sin mamma!



Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Vilken söt ul-bild!

Ser ut som lilla fisken i magen ligger o vinkar :)

Skönt att du är lugn. Jag är också det, o jag var det när jag skulle få Edvin också...förväntansfull, men lugn :)

Kramar

2010-05-03 @ 20:45:15
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Madde

Eller som Theo :) Annars har jag hallonbladste kvar, det är bara till att hämta :)

Vill du komma på en fika på fredag? Tänkte fråga Frida isåfall också :)



Sov gott, hoppas natten blir bättre idag!

2010-05-03 @ 21:28:52
URL: http://madelenekahnberg.blogg.se/
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Ja vi hade det ganska bra iaf, men skit gubbarna kom ju inte alls.. så när eller man kanske ska säga OM de kommer imorrn, vet jag en som ska vara sur och bitchig ;) håller med ovanstående skrivare, ser verkligen ut som att fisken ligger och vinkar till sin mamma o pappa :) ha en jätte mysig kväll! (och hoppas du har fått packat lite iaf) kram

2010-05-03 @ 21:29:00
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: carina

:) Mysigt! Du är så duktig som klarat av det! Det är alla kvinnor!

Ha en härlig tisdag! Kram

2010-05-04 @ 05:57:02
URL: http://carinadenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback