söndag och äntligen sol!

Sol sol strålande underbara sol. Sååå efterlängtad du har varit hela veckan. Men äntligen tittar den fram.
Underbart. Vi sov ganska länge idag och har ätit en god frukost framför tv:n i vanlig söndags ordning.

Snart ska vi som vanligt bege oss till huset och fortsätta där gårdagen la ner. Henke kan inte fixa så mycket mer på nedervåningen nu, vi väntar på elektrikern och rörläggaren som kommer på måndag. Så igår kväll började han projekt övervåning/sovrum. Så idag är det lite kul även för mig, jag ska välja golv och färg. Tror det blir valnöts golv med vita väggar och en brun föndvägg. Igentligen är jag inte för fondväggar. Vi har inga, tycker dom kan förstöra ett rum riktigt ordentligt. Men i sovrummet hade det nog blivit lite kallt med bara vita väggar. Idag har vi en latte färg och den trivs jag inte alls med. Så nu försöker jag mig på min först fondvägg. Hoppas det ska bli bra.


Efter lite regnande kollade lite blommor upp i trädgården. Det ska bli spännande att se hur alla buskar och annat ser ut när det blommat. Men påsk liljor har jag i varje fall. Det ska bli roligt när jag kan plantera och pilla i mina rabatter lite längre fram när kroppen orkar.

Hoppas ni får en bra dag med massa sol!

Kommentarer
Postat av: Janni - Nybliven mamma <3

tack så jätte mycket!! Det är så underbart, kan inte beskriva! Hon är så snäll, jag kan inte sluta titta på henne!



allt gick jätte bra, eller det blev kejsarsnitt vilket jag är så glad för, ska skriva en förlossningsberättelse när jag har tid!



Hoppas allt är bra med dig och bebis i magen? Så fin magen är, börjar det bli tungt nu? Kramar

2010-05-02 @ 10:52:34
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Oj, det går undan för er tror jag :)

O så roligt att få välja färger o golv...längtar tills vi kommit så långt med torpet vi med :)

Hoppas att ni får en härlig dag i vårsolen!

Kramar

2010-05-02 @ 10:54:22
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Melanie

här är det också sol idag. Det var ljust och vackert redan vid 07 imorse när jag åkte hem från jobbet, härligt! Men jag vaknade för ca 1 timme sen och orkar inte gå ut och njuta, blir att slappa och vila på soffan inför nästa nattpass. Hoppas ni har en härlig söndag och att det går bra för er i huset. Stor kram!

2010-05-02 @ 15:51:45
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Madde

Hej vännen!



Hoppas det går bra vid huset! Förträffligt val i sovrummet!!

Nu är jag frisk men Theo blev sjuk när jag frisknade till.. Så det blir till att hålla sig hemma, och inne :( lite till..



Tänker på er!!

Kram

2010-05-02 @ 16:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback