min eftermiddag

Det blev en tidig kväll ifrån huset idag. Det behövde vi!
Nu ska jag pilla lite här hemma, sedan är det tv i sängen som gäller!



Min tonfisk sallad blev riktigt lyckad. I morgon får resterna följa med till Kållered för lunch med Sandra och hennes syster. Henke tyckte inte det skulle varit oliver i dock. Smaken är som baken! Hoppas tejejrna gillar det bättre.




Efter städningen idag kunde man se "golvet" för typ första gången. Fy farao vad det dammade, for runt gips och hade sig. Men nu är det klart för golvläggning imorgon. ÅÅå, resultat.. det här känns verkligen bra!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Kul att det börjar hända lite grejer i huset, hur stort är det? ja det är lika bra de lär sig om shopping i tid, Ellen var 1 vecka gamal när hon hängde med första gången ;) ha en mysig kväll!! kram på dig

2010-05-10 @ 22:05:53
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Melanie

det ser jäkligt gott ut, gud vad sugen jag blev på det nu! ;-) Vad fort det går med huset, vad ni ligger i! Så spännande, kramar!

2010-05-11 @ 19:20:15
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback