god kväll!

Det går verkligen i ett nu! Men självklart tar jag det lugnt. Huset kommer mer och mer i ordning och lägenheten börjar bli färdig packad. (svärmor gjorde ett dunder jobb igår) I morgon tar syster studenten så det är mycket att fixa och trixa med.
Mamma och pappa har fullt upp kan man säga, student, hus renovering, barn barn på G och en sjuk dotter. Dom har varit så hjälpsamma genom hela denna resan. Tack söta ni!

Angående min problem med tarmarna, så köpte jag microlax på apoteket och sprutade upp. Överdoserade lite och fick en jävla efekt. Men bara för stunden. Nu är det samma jävla stopp. Så i morgon ska jag ut och handla allt jag fått tips om. Det är nog viktigt att hitta en bra balans för magen. En daglig rutin som håller den igång.


Bild från hemnet när vårt hus låg där!

Bilder från dagens arbete!

Nu ska det duschas lite snabbt och sedan är det sängen.
Nana gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååååååå de kommer bli så nice:)tänk , snart kommer mannen stå där och laga smarriga rätter till familjen! pösselipöss

2010-05-26 @ 00:42:42
Postat av: carina

Roligt att se bild från innan! :)

Förstår att det är jobbigt med magen, är man förstoppad så blir allt lidande. Men som sagt lavemang som man sprutar upp i rumpan tycker inte jag heller hjälpte någonting nästan. Skit är vad det e! :) Lycka till idag! Kram

2010-05-26 @ 06:12:40
URL: http://carinadenfina.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Roligt med före o efter bilder!

Kommer att bli spännande att se hur det kommer att bli när ni är färdig :)



O jag håller tummar hårt för att ditt blodtryck ska varaa bra idag!

Kramar

2010-05-26 @ 08:30:19
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Plutten

Microlax ska man vara lite försiktig med! Som du skrev, det hjälper bara för stunden. Jag har haft problem med magen jävligt länge, plus att jag hållt på med boxning (och inför en invägning kan man ta till med vilka medel som helst:P) så jag har testat det mesta.



Men det som jag tipsade om är bara snällt mot magen, ingenting som laxerar för en kortvarig effekt. Det sätter igång på hela apparaten:D

2010-05-26 @ 10:12:39
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback