världens kanske konstigaste dag

som inte alls blev som jag tänkt mig, men ganska bra ändå. Jag är helt slut. Sitter med benen högt och kollar på One Tree Hill. Snart dags för sängen känner jag. Men först, min dag i bilder.


Håller på att få blondering i huvudet av söta syster.

Inte världens bästa bild. Men blond och fin.
Här efter gick det inte så bra. Bilen läckte kylarvätska. Vilket man verkligen behöver för att kunna köra.

Jag försöker bli smart. Försöker fatta vad fan jag ska göra.
Ringer massa samtal och får reda på att bilen inte är kör bar efter att jag har provat att hälla i vatten i kylarbehållaren, det rinner nämligen rakt igenom och forsar (bokstavligt talat) rakt ut på gatan. PANIK!!
Ringer söta pappa som borde få DAGENS STÖRSTA ROS för att han lyckades laga lilla bilen på plats.

Sitter och kollar in bil köer när jag väntar på att mamma och pappa ska komma

beundrar mina fina naglar när väntan är som trevligast

Världens bästa pappa fixar och trixar. Slangen hade gått av och en klämma hade rostat sönder. (så som jag fattade det i varje fall) I fortsättningen kanske man ska lyft på locket då och då, tanken med kylarvätska var nämligen helt tom. INTE OK!

Vilekn dag!

Kommentarer
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Aj då, där ser man.. Men fin i håret!



Med mej är det helt okej, nu när jag får mumsa godis. :D

2010-03-25 @ 21:16:25
URL: http://salkert.se
Postat av: Pernilla

Så blond och fin du blev. Tur vi har våra pappor!

Ha en bra dag

pusselipuss

2010-03-26 @ 07:56:35
Postat av: Malena

Tur att allt ordnade sig :)

Fin du blev i håret!! Jag vill också fixa till råttfärgen som letar sig fram :(



Kram!

2010-03-26 @ 09:06:13
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Melanie

Åh vad snygg du blev i håret! Illa med bilen, men tur att det ordnade sig till slut. Tacka gud för pappor haha:) kram!

2010-03-26 @ 14:27:27
URL: http://www.nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback