stefan andersson

som vanligt är jag uppe med tuppen. Från halv sju till åtta har jag bara legat och dragit mig i sängen. Skönt. Jag förbereder mig nog på skrikiga mornar =)

Stefan Andersson var toppen igår. Showen var lång, lite för lång för en tjockis som mig. Men jag fick upp och röra på mig mellan varven. Han är rolig stefan, skämtar med publiken och berättar alltid historierna bakom låtarna. Bandet ska vi inte tala om, jeg blev helt kär i killen som spelade kontrabas. Vilken innlevelse. Han var sjukt dukitg.
Vi hade lite plock mat och bubbel hemma innan konserten.

Söta Reza och Jenny


Jätte mumsigt plock bord


Mdde, Reza och Jenny
Tack för en trevlig kväll vänner

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppsan...dags för mig att sola...och banta ser jag =) heheh...jaja, de har ju faktiskt varit en lååång vinter ;) Tack för igår! Ha en mysig dag, kram

2010-03-13 @ 10:47:43
URL: http://ladytaghvai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback