kakel beslut och melodifestival

Idag har det fattats jätte många beslut, kakel, klinkers, handtag , blandare, dusch väggar mm är beställt. Det kännns jätte skönt att få det avklarat. Det kommer bli vitt och grått i badrummet, vitt med ljsut golv i tvättstugan och en jätte fin vit platta i köket. Svårt att förklara, men det kommer bli jätte bra det här!

Nu är vi nyss hemkomna från Frida, Jonas och lilla Ludvig. Melodifestivalen och sushi. Riktigt trevligt. Jag hejade på Anna eller Darin. Så helt Ok för mig, men jag tror inte det kommer gå jätte bra för henne i de stora spelet. Men vi får väll se.


Coolt att hon vann. Jag var livrädd att Ola eller Salem skulle vinna. Fy fan, dom sög!

god natt vänner

Kommentarer
Postat av: Snart pappa

Jag inspirerar mig på mammabloggar, ,graviditetsbloggar, och samt bloggar som har mkt text och bilder i inläggen. Här ska jag titta in fler gånger =)Lägger till dig på bloglovin.

Ett bra svar från dig angående inlägget som jag gjorde, "abort eller inte" .

Hoppas du har haft en fin lördag. gjort något speciellt, som förutom kollat på melodifestivalen?

Emma går in i v21 på måndag, halva graviditeten då ;) tiden kommer bara rulla framåt.

2010-03-13 @ 23:27:36
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Postat av: Melanie

Trodde också Salem skulle vinna, men gillar att Anna vann - det var liksom lite oväntat ändå. Fin låt och gullig tjej men snyggaste skorna:-)!

2010-03-14 @ 16:38:18
URL: http://www.nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback