fullbokad dag

God morgon solstrålar.
Idag ska det bli varmt i kungsbacka. Det låter nästan för bra för att vara sant. 11 grader sa mannen. Hoppas på detta.

Min dag börjar med tvättning , som alla andra torsdagar. Sedan är det dags för blondering!! JIPPPIEE. Hoppas jag får en riktigt snygg sommar blond ton. Inte vit utan sommarblekt. Men det fixar lillsyrran. Efter stan ska jag nog stanna hos Ludvig för lite kaffe. Snutta lite på han och bara längta ännnu mer efter min egen lilla gris.

Jag känner mig glad och pigg idag. Trots någon vaken timma mitt i natten av att fisken förde ett jäkla liv i magen. "han" längtar nog efter våfflor. För idag är det ju våffel dags.



Kommentarer
Postat av: Janni gravid i vecka 37 <3

O vad mysigt att bli fin i håret, sånt behövs nu under denna tiden! :)

Man känner sig mycket piggare och snyggare!



Hoppas ni får en fin dag! nu ska jag ut i solen! Kramar

2010-03-25 @ 11:14:46
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Melanie

härligt med en sådan fin dag. här är det mulet och grått idag med, solen kommer väl till helgen när jag jobbar haha. Gott med våfflor! Gud vad längesen det var jag åt det - mums!

2010-03-25 @ 12:40:29
URL: http://www.nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback