Tisdag

Tisdag- ny dag med nya möjligheter. Jag sitter och försöker planera min vecka. Jag vet inte hur jag ska få ihop allt. Jag är bara ledig torsdag denna veckan och jag har 700000 saker som måste fixas innan januari är slut. Om bara torsdagarna kunde vara lite längre!

Är det bara jag som är stressad som en tok? Hur hinner ni andra med allt? Ok jag har två jobb, jag får skylla mig själv. Men städ, tvätt, strykning, vila och allt annat som ska in i mellan. Hur lycks ni?

Jajaj.. ingen ide att sitta här och fundera över det, det är bara att köra på. Tid ska jag ju ha när ungen är ute. All tid i världen som jag och Frida brukar säga. Undra hur många gånger vi kommer få äta upp det. haha

Ha en bra dag vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback