att sticka en tröja


Tisdag morgon har susat förbi. Nya väggar håller på att byggas på tjej avdelningen. Riktigt vårfina grejer trillar in nu. Roligt. Tur att jag är tjock. Annars hade jag väll handlat ihjäl mig. Jag brukar ju vara rätt bra på det.

För övrigt rulla rdet på i sitt numera stilla härliga tempo. Jag ska börja sticka har jag kommit fram till. Kvällarna spenderar jag ju i soffan. Vilket blir rätt råkigt och jobbigt i längden. Jag har ju líte svårt att sitta still trots smärtor här och där. Så jag tänker om jag börjar sticka har jag ju något att sysselsätta mig med.

Var hittar jag stickor? Orka ta sig till en riktig sy affär. Ica maxi?? NÅgon som vet?

kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback