varberg dag 2

Det är konstigt hur van och inrutad man är i den lilla vardagen. Försvarets läpsyl, lotion, vatten glas, frote handduakr, mjölk och allt annat som bara finns hemma. Ta aldrig det för give!

Jag tänkte ta mig ett glas mjölk i natt när jag inte kunde sova. Det var inte det lättaste, när jag sedan blev hungrig vid 5 snåret så fanns det lixom inte någon kyl att bara knalla in i. När jag tvätade ansiktet igår kväll torkade jag mig med papaper i facet (!!) Nu har jag orienterat mig lite så jag har hittat en handduk och tänkte ta mig en dusch snart.
Så går ytterligare en halv timma. Sedan är det dags för lunch igen.
Dagen går, sakta men säkert.

Sköterskan var precis här och lyssande på bebisens hjärta och kollade blodtrycket. Fisken mår som en lite prins där inne. Simmar och sprattlar som en galning.

nä, om jag skulle ta den där duschen


dagens trevliga utsikt =)

Vi hörs senare. Hoppas ni har en bra dag.
kramar 




Kommentarer
Postat av: Jannie

Tänker på dig massor!!

Va rädd om dig o hälsa familjen.

Kramar i överflöd

2010-02-26 @ 13:13:01
Postat av: carro

prins? har ni fått veta nu carro? eller är det fortfarande fisken??

2010-02-26 @ 15:05:00
URL: http://misslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback