trevlig eftermiddag

Nu är jag brun och fräch. Det känns verkligen topppen. Tänk vad lite färg på kroppen kan göra.
Jag trodde det var en tanta som skulle spreja mig, men inte då. Vi fick gå in i en dusch som den nedan. Så sprutar det färg från ena väggen. Precis som i vänner. Jag är dock inte lika brun som Ross. Bra det i och för sig!



På hem väg åkte vi förbi freeport för lite nya hårprodukter. Allt va verkligen slut hemma. Hittade en ny produkt från lanza som ska läggas i handdukstorklat hår.  Schampoo och balsam blev det gamla vanliga från Loreal. Passar mitt hår bäst, efter att ha provat det mesta.


jag använder det rosa balsamet och det gula repair schampoot!

Hm hade fått in lite, observera LITE nytt på mamma avdelningen. Svarta tights och svart knyt kofta åkte med hem Glad för det lilla jag hittar. Annars finns det nämligen bara blusar och blommoga linnen. Inte min kopp te.

Nu ska jag lägga mig rak lång och läsa mina nya tidningar med en kopp te.
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback