tisdag och mer snö

God middag
Nu är jag precis hemkommen från läkaren. Det gick inte så bra, eller det beror ju på hur man ser det. Jag har alldeles för högt blodtryck. Läkarn har sjukskrivit mig en vecka. Jag måste vila. Efter denna vecka hoppas jag på att det ska bli bättre. Om det är det ska jag börja jobba halvtid till en början. Så nu ska jag lägga mig raklång på soffan och hoppas på att det visas någon bra film på någon av alla tv1000 och kanal + kanalerna.

Ha en bra dag så hörs vi senare.

kramar


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ta nu hand om dig, hjärtat!

Puss

P

2010-02-02 @ 17:54:16
Postat av: Jenny

V.I.L.A...där med basta! ;) Krya på dig. PUSS

2010-02-02 @ 21:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback