söndagsmys

Magen är full med taco paj och jag är lite trött. Det har vekligen varit en lugn och skön dag idag. Mycket vila och tid med mannen.

I morgon drar en ny vecka igång igen och vi går in i vecka 24. Shit, jag har snart varit på smälen i ett halvår!! När man ser det så, så har det gått fort. Över hälften nu i varje fall.
Jag blir mer och mer sugen på att shoppa till den lilla. Det är nästan bra att jag inte vet vilken kön det är än. Gud, jag hade handlat ihjäl mig!

Veckan som kommer är redan full. Ett projekt är inbokat varje dag. Mer än så får jag inte ha. Måste fortsätta vila, trots att blodtrycket visade lite bättre i torsdags, jag glömmer det ibland. På Fredag åker vi till skåne för en härlig helg med goda vänner.

Nu är det dags för film
Hoppas ni har en fin Valentine´s day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback