söndag och hjärtanas dag!

God morgon och all kärlek till er på alla hjärtans dag får jag börja med att säga. Jag vaknade som vanligt tidigt och läste och kollade på tv innan jag försökte väcka mannen min på ett lite "fint" sätt. Nämligen genom att hålla för näsan så han inte kunde andas. Enda sätte ju!!

Äntligen uppe serverades det ägg och bacon mackor. Min söndags favorit.
Jag har lite ont i kroppen och tänker spendera dagen till mestadels liggandes i soffan och kolla på film. Ett perfekt alla hjärtans dag tipps till alla gravida. Kör med mannen om ni blir törstiga =)


I varje fall. igår efter att vagnen var beställd hämtade jag upp lilla sigge för en promenad till kungsmässa. Väl framme mötte vi min mamma för en fika och lite shopping. Sigrid är helt kär i hello kitty, så hon fick en klänning och en tröja. Mamma köpte en pyjamas en body och strumpor till lilla fisken. Så smått, så gulligt. Men vad svårt det är att köpa när man inte vet könet.


Sgrids Kit!

På kvällen bjöd Sandra och Jerker på fisk soppa och dagens. Jätte gott och lika trevligt som vanligt.
Tack kära ni.

Ha en fin dag vänner. Kramas mycket med dom ni tycker om, ge ett litet smile till dom ni inte tycker om. Det retar dom mer =)

All kärlek / Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback