pill i röven

Kvällens roligaste:

Ni vet ostbågar, eller ostkrokar som Sandra säger. Jag och mannen kallar det för pill i röven.
Har ni inte luktat på fingrarna efter att ha ätit dessa fantastiska krokar så borde ni göra det. Då förstår ni även varför vi kallar det pill i röven.

I varje fall, pörnan viste inte om detta ordval, gissa om hon fick sig ett got skratt när jag bad Henke skicka pill i röven. Hahah, gissa om hon rynkade på nosen när jag stoppade upp fingrarna i näsan på henne. Hahaha

Bara vi som har kärleksnamn på ostkrokar?


Kommentarer
Postat av: Lin

vi säger pill i röven bågar =) det är bobban som lärt mig.

2010-02-21 @ 11:34:56
URL: http://misslin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kallar dem pill-i-rumpan-pinnar...så jag förstår precis :D

2010-02-22 @ 21:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback