god morgon

Bröden igår var väll sådär. Helt ok med ost och marmelad, marmeladen tar lixom över all smak. Men lite mycket scones smak över det hela. Helt klart godkännt i varje fall.

Nu sitter jag och väntar på att en massör ska ringa tillbka till mig. Jag vill så gärna få en tid med en gång. Jag kan inte vänta en dag till. Min rygg håller på att gå av. Så håll tummarna att tid finnes för mig idag.
Annars har jag inget alls inplanerat. Det är ju inte meningen att jag ska ha det heller. En prommenad och en film så är klockan dgas att börja med maten. En dag går verkligen fort. Fastän man är hemma.



Så här smala och fina ska vi bli igen Persson. Detta är dagen före mitt bröllop i sommras.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Glädje dödaren: Vår du verkligen gå på massage? Jag tror att det kan driva på så att du kan få värkar! Snälla kolla upp så inget händer :)

Pusselipuss

2010-02-09 @ 10:06:10
Postat av: carrro svarar:

klart jag får gå på massage, jag ska på ryggmassage och det finns speciella bänkar för det. Alla som är gravida borde gå på massage. Underlättar och ger en bättre hållning. men tack för att du bryr dig sötnos.

2010-02-09 @ 10:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback