god kväll

Usch, jag är jätte trött i kväll.
Efter maten, som idag blev färsk pasta, med kyckling, dijon senap, tomat och basilika somnade jag som en stock på soffan. Huvudet värker och jag känner mig lite låg.
Vila, vila, vila.
Nu är det "Made in sweden" och efter det är det dags för sängen!
Jag ska öppna boken jag fick av Madde, känner jag mig sälv så kommer ögonen gå i kors och jag kommer somna inom några minuter.



I morgon är det återbesök till läkaren. Jag är lite nervös. Håll tummarna för mig och min värden.
Jag måste visa bättre resultat. För fisken skull.

Puss och kram




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vi håller tummar och tår för att allt går bra idag!

Kramar

P

2010-02-05 @ 08:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback