fredag

I morse var jag som ni vet hos läkarn. Mitt blodtryck har gått upp mer.Jag har även protein i urinet, vilket inte är bra. Jag mnåste fortsätta vila och bara vara possetiv. Allt kommer gå jätte bra. Allt måste gå bra.

Så dagen i dag har spenderats i soffan, med film,apelsiner och vatten. Jag har sovit igen nattens förlorade sömn och bara haft det allmänt skönt. Nu står Henke i köker och förbereder fläskfile och klyft potatis som vi ska käka till Lets Dance.

Men det bästa med kvällen (förutom glass) är Solsidan. Har ni kollat på det. Klockan 21,30 på 4:an. Sper kul fredags underhållning. Bäst är ju mamman som sitter fast i sin son. Hahaha



Kommentarer
Postat av: Pernilla

God morgon,

Hur är det idag?

Puss & Kram

P

2010-02-07 @ 08:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback