Äntligen fredag äntligen!!

Idag behöver jag verkligen ta tag i mitt hem. Men va tråkigt det är. Skjort högen växer och dammtussarna frodas. Jag har bokat tvätt tid, tänkte köra ett gäng handdukar och lakan. Ni hör ju hur kul det låter.
Jag vill hellre åka till Anna med barnen för en fika och lite mys med minstingen Alfons. Så jag tror jag sparar städningent till på Lördag, mannen kan gott hjälpa till. Tycker ni inte?

I kväll bjuds det på räkor. Tänkte kolla med grannarna om dom vill komma över. Jenny måste visa sitt hår. Det är hårförlängnings debut för henne idag. Hon kommer bli om möjligt ännu snyggare.
Till räkorna blir det givetvis Lets Dance och Solsidan. Varför skippa ett vinnande koncept?

Så vad säger du Reza? Sugen på räkor?



Ha en underbar fredag vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback