Shopping

Igår var jag svärmor och mamma i butikerna vid öppning i tron om att få vara ifred i varje fall en timma. Men inte då. Mellandags rea är helt enkelt inte min grej. Så jävla mycket folk. Jag orkade inte ens leta mig in i vissa butiker. Men ett par träningsskor hittade jag i varje fall på 50% rea. Resten jag hittade var till ordinarie pris. Dålig rea shoppare jag är.


Nya boots från Nilsson, en tunika lite linnen, tights  och underkläder fick följa med hem.
I morogn ger jag och Ella ut en sväng igen i hopp om att finna lite mer till mammsen.

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

jag brukar inte heller vara en "rea-shoppare". Man blir nästan lite stressad av allt folk ... men imorgon ska jag och smågrabbarna ut på ett försök då vi ska in till stan och shoppa ... Edvin ville det och jag var inte sen att lova han att det ska vi göra ;)

Kram!

2010-12-28 @ 09:13:24
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Natti

ååååå vad härligt ni ser ut att haft det!! Vi tänkte åka till Kap verde med vår lilla som då är ca 7mån. har du några goda råd o tips??? jag e lite nervös. kanske kunde du sammanställa ett inlägg om att resa med barn? E det en resevagn ni hade med er? tack för en fin blogg :)

2010-12-28 @ 13:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback