en liten apa i familjen!

Imorse kom mamma och hjälpte mig med städningen. Jag kan inte lägga ifrån mig Ella längre stunder för tillfället och hon sover bara små tupplurar på 5-15 minuter.
Så här blir inget gjort. Som tur är har jag världens bästa mamma. Tack för all hjälp!


Kalas fin liten Ella i Lundmyr klänning!

Henke kom hem och visade stolt upp nya bilen. Jag tog mig en åktur och fy farao vad det går.. Snygg, snabb, skön att köra och min min min =)

90% av all tid sitter Ella fast på mig och har gjort det sista dagarna. Det är varmt, tungt och jobbigt!
Så när henke kommer får hon sitta fast där!


Sötaste sigrid fick pippi lakan till sin nya stora säng. Hon ville absolut bädda upp på golvet och vila med sin "häj nison"

Grattis igen going!

Efter kalaset åkte vi och handlade. Henke bar på Ella och jag handlade.. Nu har vi packat in, ätit makrill och jag ska lägga mig raklång på soffan. Det är jag verkligen värd!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Men ååh tack! Och det var ju du också! =) Och jag är glad att du kommenterade, älskar att läsa bebisbloggar, speciellt när de är fina och bra som din var. kram

2010-08-05 @ 07:31:12
URL: http://adesign.blogg.se/
Postat av: carina

:) Sötis!

Min plan då :) är att amma i 3-4 månader och sedan börja med ersättning, då Sebbe komemr börja vara föräldraledig efter 6 mån, men vi får väl se hur det blir i verkligheten! Ingenting blir väl som man tänkt sig!

Bilen är jättefin!

Ha en skön dag! Kram

2010-08-05 @ 09:06:22
URL: http://carinadenfina.blogg.se/
Postat av: Malena

Kul att du gillar bilen! :)



JAG BEHÖVER OCKSÅ STÄDA!!!! Å imorgon kommer svärmor och ska bo här över helgen när vi är borta.... Det ser ut som bara den här.

Men så kan man ju prioritera tiden lite bättre också kankse..... Typ inte sitta framför datorn... Men lite kul ska man väl få ha okcså :)



Kram!

2010-08-05 @ 09:46:56
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Carolina - Mamma till Minna

Kommer ihåg när Minna bara ville vara på, på, på mig hela tiden.. Blev så frustrerad över att inte kunna göra någonting typ. Men visst var det mysigt nu när man tänker tillbaka. Nu vill hon ju absolut inte ligga på bröstet.. :-)



Snygg bil förresten!!

2010-08-05 @ 10:24:18
URL: http://livetmedlina.blogg.se/
Postat av: Emma

så söt Ella är :) Hoppas allt är bra med er :) kramkram

2010-08-05 @ 18:32:55
URL: http://emmamedtvam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback