Torsdag

Idag har vi haft en perfekt start på dagen. Ni vet sådär när allt går så äckligt bra. Ella vaknade, glad som en liten lärka. Hon fick mat och lekte sedan fint i sitt gym medans jag duschade och sminkade mig. Sedan var det hennes tur. Bad och in oljning. Kläder och en go och glad unge. Hon lekte snällt i gymmet (jag verkar kunna lägga ifrån mig henne en stund idag, JAAAAA) igen efter badet och jag fick dricka kaffe och äta frukost.

Nu tar hon sig en liten napp och jag ska packa ihop oss för ett snabb besök på kungsmässa. Pyjamas till damen och någon blomma hem måste fixas.

Hoppas ni får en fin dag!

På vår lilla gård bor pippi långstrump!

Kommentarer
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Vilken söt lekstuga!

Och det är guld värt på morgonen att få äta frukost och dricka lite kaffe utan en bebis i famnen :)



Hoppas att ni får en jätte fin dag!

Kramar

2010-08-05 @ 12:26:56
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback