När trollmor har lakt sitt älskade troll!

JAAAA.. Trollet har varit såååå duktig i natt. Hon somnade vid 10 och vaknade sedan vid 2 snåret. Hon fick mat i min säng, vaknade till och jag tänkte.. neeejjj, men så la jag henne i hennes egen säng igen, snuttade till det lite och så låg hon där och pratade en stund kanske 30 minuter (brukar pågå i 1.5h) innan hon somnade om på nytt.
Sedan vaknade hon vid 6, fick mat igen och hör här SOMNADE igen tätt bredvid mig. Jag vaknade vid 8 utvilad och glad av att lillan började sträcka på sig. Halv 9 hade hon knoddat färdigt och slog upp sina ögon.

Nu har vi badat och lillan leker i gymmet. En riktigt bra start på dagen.

Sommarbild tagen i öckerö hamn.

Kommentarer
Postat av: Gittan

Va skönt för dig. Jag sa ju till henne igår att hon skulle vara snäll mot sin Mamma och sova,Ella lysnar på sin Mormor.Kram

2010-08-13 @ 09:30:36
Postat av: Gittan

Va skönt för dig. Jag sa ju till henne igår att hon skulle vara snäll mot sin Mamma och sova,Ella lysnar på sin Mormor.Kram

2010-08-13 @ 09:31:28
Postat av: Madde-förstagångsmamma med allt vad det innebär

Härligt!!

2010-08-13 @ 09:39:55
URL: http://madelenekahnberg.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Ja, men visst blir man glad av presenter och överraskningar. En mjukisdress var precis vad jag behövde !!( och det tyckte även C som sa att han är trött på min urtvättade frottémorgonrock som jag envisas med att ha på mig på kvällarna !? )

Åh va härlig bild, på den bryggan vill jag sitta i solen, men även idag regnar det i karlstad !!

Ha en toppen dag ! kram

2010-08-13 @ 09:56:13
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Skönt att hon sovit så bra inatt! Tore somnar hellst tätt, tätt intill mig...hellst med tutten min i munnen ;) Men nu dom två sista kvällarna har han somnat av sig själv i sin säng... :)

Kramar

2010-08-13 @ 10:33:37
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback