mot kungsbacka

Nu sitetr vi i bilen igen på väg hem. Vi har haft några härliga dagar tillsammans hela lilla familjen. Ystad är som vanligt jätte mysigt. Trist att vädret inte var på vår sida, vi hade ju tänkt oss stranden och brunbrända ben. Men men, vi slapp i varje fall ös regnet. Från Ystad stannade vi hos gammel farmor Inga. Det var första gången hon träffade Ella. Kul med så många generationer!
Stoppet i höganäs bjöd på god mat, flabb och skit snack. Alltid lika avslappnat och trevligt att hänga med familjen rosengern/jönsson.

Idag var vi en runda i höganäs och fikade gott innan vi nu som sagt är på G mot hemmet.
Jag är faktiskt lite trött, det är ingen semester som man är van vid nu när lilla trollet är med. Allt ska hållas koll på och det är inte lika bekvämt som hemma där var sak har sin plats och man hittar allt med en endaste gång. Men det har gått jätte bra. Ella har varit super snäll ooh sovit på nätterna.. jag tror minsann damen har bestämmt sig för att vara en duktig tjej.. peppa peppa..

Vi ha hunnit med lite shopping som jag måste visa er sedan. Jag har bland annat fått ett par nya stövlar och ella en vct dress från adidas! Bilder kommer under kvällen också.

Hej sålänge!



Kommentarer
Postat av: carina

Vad roligt att det har gått så bra fastän hon är så liten! :)

Kollar in senare för att se shoppingen! ;)

Kram

2010-08-01 @ 15:52:19
URL: http://carinadenfina.blogg.se/
Postat av: Carolina

absolut, det är så mysigt med fler generationer i livet, jag hade osis och miste folk i början av året och förra året :(

ska bli kul och se inköpen sen!



kram =)

2010-08-01 @ 18:22:25
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej!

Jo som förälder tycker man nog alltid att sitt/sina barn är sötast =)

Tack så mycket vad kul att du tycker det. Dock så var inte bloggen uppdaterad på ett tag, men nu har jag just gjort en stor uppdatering av de sista månaderna. Min sambo har varit i USA och gjort examensarbete i 7 månader men han kom äntligen hem igen sista april så nu är han hemma igen.

Hoppas allt är bra med er!

kram kram

2010-08-01 @ 19:42:58
Postat av: Kristin

Det var jag som skrev förra kommentaren vet inte varför namnet försvann...

2010-08-01 @ 19:43:41
URL: http://kristinoerik.blogg.se/
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Härligt med en semestertripps! Hoppas att Ellas nya sovvanor är något som hon fortsätter med :)

Kram kram

2010-08-01 @ 19:49:33
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback