lite leksaker har flyttat in!


På babyproffsen hittade mormor en sugproppsleksak med avtagbara djur (tv) proppen kan användas vid skötbordet, i bilen eller på bordet när hon sitter i en stol lite längre fram. När jag tar av djuren hänger jag dom i gymmet, vagnen och på bilstolen. Super smart.

Djuren th ska man ha runt armen och fötterna så det skrammlar och har sig när hon viftar och leker. Även den går att hänga lite var stans med djuren på!


Marackasen köpte jag mest för att den kommer bli fin i ellas kommande rum. Men när hon kan greppa så småingom kommer den nog låta välldigt mycket här hemma. Den till höger fick jag tipps om inne hos Jannie. Den har massa trådar och stänger som det går att fatta bra grepp om i början. Ska tydligen vara poppis!

Så inom kort kanske jag kan få lite tid medans damen leker snällt och läng emd sina nya leksaker (kan ju jag inbillar mig, men det är absolut värt ett försök i varje fall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback