godmorning sunshine

I nattt har jag vaknat flera gånger för att gå på toa. Det verkar som det blir fler gånger för varje natt. Inte så konstigt att jag är trött på eftermiddagen kanske!

Henke ska jobba idag. Så jag ska hem tlll mamma och pappa och hjälpa dom i trädgården tänkte jag. Min syster tar studenten som frisör om någon månad. "så stolt jag är" Då ska det vara fixat hemma för ca 40 pers. Jag kanske inte kan bidra med så mycket hjälp, men jag kan blanda saft, grilla korv och tjöta. Tjöta är jag välldigt bra på.

Hoppas bara att solen kan kika fram. Det är lite molningt idag. Men den kommer nog lite senare.
Nu är det dags för frukost och en dusch.





Kommentarer
Postat av: carina

Vi ska ha vårstädningen utanför i föreningen snart :p men det ska bli strålande sol imorgon och på måndag om man ska tro på meterologen!

Ha en fin dag! Kram

2010-04-17 @ 08:35:25
URL: http://carinadenfina.blogg.se/
Postat av: Gravid & Mamma till två flickor

Jo jag tyckte att det var helt okej. Ett skratt eller två kom smygandes då och då. Men som du säger inte samma sak som solsidan..



Kram

2010-04-17 @ 09:06:03
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback