skrammel

Här hemma har dagen sin lugna jilla gång. Jätte skönt. Vi har varit på Bygg max och coop för att finna mina krokar jag har en bild på i huvudet, å vist fann jag dom tillslut. På coop bygg. Superbra. 2-pack klisterkrokar, hyfsat snygg för 35 kronor. NAJS!! Jag hittade även en vanlig krok som ska upp bakom sovrumms dörren till morgonrockar.

Nu fattas bara något till armband och halsband. Vad tror ni om denna hand? fast jag skulle typ behöva tre stycken om allt skrot ska få plats. Kanske lika bra att ha kvar det i lådor!



Armen är hittad på nätet, vet inte var den kommer ifrån, men ringar och armband är från chique.se Dom säljer även Kenzas kolektion. Man kan hitta mycket fint skrammel där!




Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Tack så jättemycket söta du!

2009-09-06 @ 20:21:52
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback