090905

god morgon regninga lördag!

Hos familjen Toft dricks det kaffe och jag ska fixa ordning lite frukost nu. Snart ska vi iväg på mission. Första stoppet blir hos min mor och far. Kaffe och kaka.
Sedan är det IKEA dags Yeeeyyy.. äntligen. Förvaring står på schemat. Det ska bli så otroligt skönt att få ordning på alla garderober och vrår.

Kvällen har föräöndrats. Det blir ingen kräftskiva. Jenny den stackarn har blivit sjuk. Eller rättare sakt, henens feber vägrar släppa. Svininfluensa?
Så nu får vi se vad som händer. Det kanske blir så lungt som en bio.. vi får se!

Hoppas ni får en bra dag



sista augusti när jag var ute vid hamnkrogen för att fota vimmel. Tog jag sommarens sista havs bild. Vi ses nästa sommar havet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback