stackars mig

Jag har insett att till och med jag kan bli sjuk. Jag är sjuk. På riktigt. Jobbigt att jag kommer på det när jag är på jobbet bara. Men vid tre kommer Marcus och löser av mig. Å, jag längtar verkligen. Måste lägga mig ner. Kroppen värker, bihålerna är tjocka och trycker och gör ont. Snoret rinner och jag nyser lika ofta som en gris. Behöver jag fortsätta. JAG ÄR SJUK. Tom Caroline kan tydligen bli det. Jag har bara lite svårare att fatta än alla andra.

Nog om mig. Hur mår ni denna fantastiska (!!) tisdag?



Kramar från sjuklingen!!

Kommentarer
Postat av: anna

Krya på dig lilla du!

2009-09-29 @ 19:23:26
URL: http://ginnyajag.blogg.se/
Postat av: Angela

Krya på dig!!!! Själv är de bara bra... Har fått dille på att jag sak bli duktig på att laga mat och baka :-)

Ligg nu i sängen tills du blir riktigt frisk...

Kram

2009-09-29 @ 21:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback