resultat



Minnns ni att jag köpte ny rengörings serie? Lumene!
Jag har använt rengöring, ansiktsvatten, kräm och ögon kräm varje dag i lite mer än 2 veckor. Å jag e jätte nöjd. Som vanligt när man köper nytt är man kritisk och granskar sin hud noga, man tror ju att under ska ske. Inga finnar, inga rynkor mm. Å så tänkte jag, fan nu kommer en finna. Jävla rengörings skit! Men så är det ju givetvis inte. Jag är mycket nöjd med Lumene. Jag känner mig fräch i ansiktet och tycker jag fått en fin lyster. Produkterna luktar frächt och det känns som det ger ett "skyddande" lager under hela dagen. Jag blir som många andra glansig i T-zonen. Här märker jag dock ingen skillnad. Men jag har fått ett annat tips av en vän gällande det som vi kan ta en annan dag!

Så nu ska jag köpa en ansiktsmask. Hopas den håller samma mått osm de andra produkterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback