mys fredag

Så blev det bestämmt. Idol middag och mys i soffan med mannen. NH skjuter jag upp till i morgon, det blir ändå inga bra bilder om jag inte är sugen.
Reza är snäll och hjälper henke att handla idag, jag kunde givetvis gjort det. Men han är så snäll och erbjuder sig. Good friend! Jag pratade om tacos, men vi får väll se vad han hittar på. Jag ska laga det han handlar när jag kommer hem i varje fall.

Jag hoppas denna hemma kväll ger mig energi och tar bort huvudvärken. Känner mig lite febrig oxå, men hej.. det är bara att knapra piller. Ingen ide attt gnälla.


party carro är tillbaka i morgon, får vi hoppas =)




Kommentarer
Postat av: sandy

Spar det där med partandet tills vi kommer till sthlm! Inta soffläge,det gör jag!!Ikväll blir det Idol.

2009-09-25 @ 17:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback