min kväll




Iag hade nosen dukat upp till tapas när jag kom hem. Lycka. Vi är båda inne i en umgås period. Det svåraste i våra liv brukar vara att få ihop tid tillsammasn. Att hinna umgås och pata med varandra. Men de två sisat veckorna har vi verkligen haft tid ihop. Det har inneburit god mat, fixa lite i lägenheten och bara vara. Kvalitetstid som jag kallar det.

Gossip girl hade premiär i USA igår. Jag såg det på nätet idag. Som jag har längtat. I morgon är det 90210 igen. Hösten är här med fina kläder, snygga boots och grymma serier. I love it.
Så spännande var det idag på gossip. Jag längtar verkligen till nästa vecka. Sorgligt men sant!!

På torsdag ska jag passa sigge. Jag längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback