måste lära mig älska bajs brunt!

Om man ska gå utanför dörren idag måste man ha ett par stövlar. Inte sant? Det känns som ett bra argument tilll min man när jag kommer hem från jobbet idag. Jag har nämligen bestämmt mig för att köpa de där bajs bruna stövlarna. Skiter i vilken färg dom har. Måste ha ett par. Så är det bara! Dom kommer bli grymma med raggsockar i när jag drar på skid åkning i vinter, vilket jag också har bestämmt mig för att göra. Shit mycket att dra för mannen när jag kommer hem. Bäst jag börjar ladda nu!





Kommentarer
Postat av: miss lin

haha jag vet jag googlade på snygg tjej och vad dök upp? jo jag som leker med självutlösaren haha

2009-09-22 @ 13:46:27
URL: http://misslin.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha dom kommer från affären hahhaha

scorett outlet på freeport 500 spänn billigt billigt äkta skinn med =)

2009-09-22 @ 13:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback