lunch

Jaha, lunchen i magen och en trötthet som inte vill försvinna. Vill sova. Dagen började riktigt bra med mycket folk i butiken. Men närmare lunch tappade jag det. Inte hummöret, men piggheten. Jaja, nu har jag i varje fall ätit. Köttfärs med pasta. Hoppas det kan ge mig lite energi.

Kvällen är ännu oklar. Jag borde verkligen gå ut och jobba för NH. Kom på att jag är ju i sthlm nästa helg. Då blir det svårt att fota i Kungsbacka. Jenny har bjudit med mig på en liten tillställning. Vet inte om jag orkar dock.
JA ja kvällen får visa vägen!

Vad ska ni göra denna fredag? Förutom att kolla på idol såklart =)



Jag känner mig som denna nalle, framtung och trött =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

I kväll blir det tacos och idol!

2009-09-25 @ 15:00:46
Postat av: Gittan

Hej. Ikväll blir det lax och din mormor kommer på besök.Kram Gittan

2009-09-25 @ 15:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback